körlektion.nr.1

Sovmorgon till halv 2 och det är inte dåligt! Började dagen med min första körlektion klockan halv 10. Det var faktiskt roligt! men det var nog för att jag åkte bensinbil istället för vår jobbiga diesel. Jag vet inte riktigt hur det gick, bra antar jag och jag fick lite att träna på. Ska läsa igenom 4 kapitel och svara på frågor, sen måste jag träna med koppling, växla, bromsa vid svängar och när man ska lämna företräde. Får bli intensivträning så jag inte blir för fattig pga alla lektioner.

Jag är inte så bra när det gäller att ta vara på tiden såna här sovmorgonar. Istället tog jag lång tid på mig när jag valde kläder, och det blev några som bara låg i garderoben och glöms bort, men lite uppiffade så funkar det! Sen vet jag faktiskt inte vad jag har gjort ... jag kokade makaroner som jag råkade förstöra genom att ha på en massa vitpeppar istället för vitlökspulver, så jävla äckligt! så det var att göra om et. Nu i efterhand får jag lite ångest för jag har inte pluggat någonting ... Jag får försöka hinna lite i skolan eftersom jag har en håla på en och en halv timme sen... Jag har en ergonomi uppgift i idrotten som skulle varit klar för 2 veckor sen och naturkunskaps frågor som ska vara inlämnade idag ... Jaja, det går no!

Nu ska jag dra ma till skolan, onsdagar är alltid så konstiga!
och jag har lagt varje körlektion den här dagen, så jag kommer upp rätt skapligt i alla fall...

          

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh! coolt, visste inte att du har haft körlektion? var det läskigt?!

2009-02-13 @ 19:52:25
Postat av: Jennie

Jag trodde det skulle vara läskigare, men det var mer kul :D Hon gick igenom allt på bilen typ, och sen körde jag iväg till VO och så tränade vi lite där, åkte längre ut till kyrkogården och vid de kvarteren och sen tillbaka. Tiden gick fort och man lärde sig mkt :P

2009-02-15 @ 11:51:30
URL: http://jennieth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0