Sitter hos Jonas och Teresia i Linköping

Kom hit vid 10 och nu väntas mat, makaroner och köttbullar. Favvis nr.1.
Tackar brorsan för lånet av ps 2 och guitar hero, så nu får folk komma över så blire spelhäng som bara den! Vid ett blir jag utskickad från huset pga att de måste åka iväg, då får jag roa mig själv tills mamma blir klar och kan komma och hämta mig. Jag vet inte riktigt var jag ska tillbringa min tid i ensamhet, men det blir nog troligen mc där jag aldrig varit själv. Jag sätter väl mig kanske i ett hörn och tröstar mig med en glass, men helst inte. Hoppas mamma är klar snart så jag slipper!

Hänget här bestod av lek med chipo, bloggande, snack, kolla på när jonas spelar tv spel, spela lite tv spel, sen sprang tiden iväg.



Sen ska vi till myrorna, hoppas man hittar något fynd, plus skokällarn för att kolla sommarskor. Sen hemma!

Onsdagen hos Jessica.
Det blev tv, lek, godis, chips, mat och efterrätt.
Arvid gick runt med en blöjja, t-shirt och morgonrock hela dagen pga sin maginfluensa.






Kommentarer
Postat av: Frida

Nämen vilken stor kille han blivit :D

2009-02-20 @ 01:14:03
URL: http://smultronfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0