Promenad med Ellen

eftersom man inte vill sitta inne en sån här vacker dag! Det var både kallt och varmt ute, men det var skönt att komma in i värmen igen efter en och en halv timme.... o så är ju Leon här. Idag var en bra dag när det gäller honom. Han var lugn och jätte söt, satt tillomed i mitt knä och pratar massor med mig. Hoppas det fortsätter så, för tro det eller ej, han tycker nog jag är läskig, men det är väl bara i början och när föräldrarna är här. Då blir han så mamma och pappa sjuk, tjuter om jag tar i honom. Då bryr jag mig faktiskt inte så mycket om honom istället.


Han älskar iaf öl och biiilaaaaj




På promenaden kom Ellen och jag fram till att vi ska ha en tv-spels häng ikväll. Aldrig haft och det lär nog bli redigt nice ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

Smygreklam i jennieth;s blogg!

2009-02-21 @ 19:02:57
URL: http://smultronfrida.blogg.se/
Postat av: Jennie

maybe ;) nu vet vi var vårt skafferi finns!

2009-02-22 @ 01:39:22
URL: http://jennieth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0