omnivillveta

Börja tjugo i tio med NK och prov om tre veckor, dagen efter födelsedagen. Därefter lunch och håla i två timmar som gick så grymt sakta idag. Vi gjorde inte ett piss utan bara klampa runt på skolan. Sedan återstod bara engelska och ARL där vi såg på film, så de tre timmarna gick väldigt fort och var en skön måndags start.
Vid 5 var det körskola som vanligt men tack och lov lite kortare och även lite intressant idag, så jag var hemma redan vid halv 7. Då åt jag mat och sedan var det teoriplugg igen. Dagen gick fort och jag känner på mig att hela veckan kommer gå undan. Jag längtar till helgen så jag kan få sooova. Den kommer säkert bli helt uppbokad fastän jag inte vet någonting jag ska göra just nu, kanske match? jag har ingen koll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0