hjärtaaaaaaaaaaaadåvaaaaaaa

Alla <3 dag igår då. Varför inte? Blommor och besök kan väl vara trevligt. Det är väl bra med en dag då man ska göra det, och när man är besökt vet man att man är omtyckt. Äsch, det här blev konstigt formulerat. Ni förstår nog. Jag menar att den här dagen är bra trots allt, man kan behöva en sån dag och det är ju bara en liten mysig och trevlig grej. 
Men när jag tänker efter så behövde jag den inte någonting. De jag tänkte på var mamma och mormor. Mormor hälsar jag faktiskt på ibland, fast i den form då hon bjuder mig på middag, men det har hänt att jag gett henne blommor i gentjänst. Det ska jag nog göra oftare! Så blommor blev det idag. Mamma gjorde jag ett par örhängen som jag har sagt att det kan jag göra när som helst åt henne när hon bara säger till. Det gör hon aldrig men däremot lagar jag alla smycken som går sönder eller justerar dem bara. Pappa gav jag hjärta godis bara för att. Bara för att det måste vara jämnt. Inte för att jag jag fick något. Jag fick stumpbyxor av mamma.




Ibland får man vara finurlig


Vid 4 var det namn kalas för lilla Mio pojken ( Anna Bodjos barn ) med mat och massa goda kakor och tårtor.
Därefter avslutades kvällen hos Amanda med Ellen, Vernoica och Lydia. Singlarna så att säga. Med en hjärta kaka av Lydia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0