Den sista sena kvällen blev en hemma kväll

Jag mådde illa och hade ont i magen så det blev inget häng med någon för min del. Istället blev det melodifestivalen med föräldrarna och hot chick. Innan dess satt jag framför tvn och lirade final fantasy, börjar komma igång med spelandet. Efter tv kvällen blev det datorn. Här har jag kollat upp låtarna i twilight så nu finns dem i min spotify lista, sen har jag även checkat in Danny lite.

Jag hittade den där resväskan jag skulle köpa på secondhand nere i klädkammaren. Lite ful, trasig och dammig, men cool för det. Får se om man kör på den någon gång, jag vet bara inte när. Lite för liten för att packa kläder i och inte går jag runt med den på stan. Men hoppas på något. Man ser även en bit av koftan jag köpte, och min favoritklocka som jag fick i julklapp.






Nu måste jag sova, sista dagen imorgon och har match. Hoppas jag inte blir magsjuk till dess.

Kommentarer
Postat av: Sofie

skolväska kanske?

2009-02-22 @ 20:35:53
Postat av: Jennie

Jo kanske, men ska köpa någon snygg portfölj till skolan när jag har money ;D Någon användning får jag hitta för den

2009-02-22 @ 21:52:14
URL: http://jennieth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0