Så här ser mina klappar ut i år

Hälften av julklapparna är klara men jag har ett hum om vad jag ska köpa till de återstående, så jag har ingen panik faktiskt. Har gått på stan varje dag i fyra dagar nu men går mest och kollar lite halvt på saker, det är mys.
Jag har slagit in alla paketen och det är ju en av de roliga sakerna med julen.
I år ville jag att man skulle få lite gammaldags känsla av dem och därför valde jag denna inslagning. Väldigt roligt!

På min göra lista innan jul ska jag:
Göra marsipan julgodis
Se Grinchen + nu är det jul igen
Köpa klart julklappar
Göra julkort
Städa


Just det, jag pyntade julgranen idag med. Tanken är ju då att man ska göra det tillsammans, eller mamma sa att hon och jag skulle göra det. Det slutade med att jag fick göra allt och det jobbigaste med allt är glittret. Det vill aldrig sitta snyggt. USCH.

Kommentarer
Postat av: karro

åh vad mysiga och fina paket du fick till!

2009-12-26 @ 13:08:56
Postat av: Jennie

Gammalkänsla! :D det var lite klurigt med det röda, men roligt! många julklappar ska det vara så man kan slå in mkt :)

2009-12-28 @ 22:20:06
URL: http://jennieth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0