Måndag V.51?

Det har varit en fin dag. Vissa saker har lätt till förhoppningar, det kan väl göra en lite glad i mörkret... men på samma gång väcker det så mycket grubbel så det inte är värt det. Därför orkar jag aldrig göra något.

Men det jag skulle säga var: en ny vecka bestående av lucia tåg varje dag!
Men det är en befrielse att förra veckans bestyr är över, vilket var musikskole vecka och kulijuldrill!
Vi kom tvåa med vår poi dans som jag lägger ut här, titta!

Nu ska jag äntligen sova, har hållt på med två julklappar hela dagen! nu är de klara och det känns som om jag har kommit lite på väg nu!

 


Den var grymm!!

 

 


Kommentarer
Postat av: Teresia

Snyggt! Vart och när var detta? Allt fint med dig annars? :)

2009-12-08 @ 18:16:17
URL: http://[email protected]
Postat av: Jennie

Det blev rätt maffigt faktiskt! Tävlingen var i sporthallen i Lördags :)

Jo det är bra, förra veckan var en riktig stressvecka med allt och den här veckan har jag haft och kommer ha lucia varje dag, men det är inte så mycket plugg så jag överlever. Däremot tappar jag rösten snart ^^, har inte ens hunnit julstäda mitt rum!

Ska du se Sagas och Leons luciatåg på måndag? Och är allt bra med dig?

kram!

2009-12-09 @ 21:53:43
URL: http://jennieth.blogg.se/
Postat av: Teresia

Ja, det är ju alltid så inför jul. Mycket som ska fixas med liksom :) Blev lite julkappsshopping idag, har kommit en bra bit påväg där så det är skönt. Hur går det för dig?

Bra att du påminde mig om luciatåget, ska höra av mig till Maritha. Dock får jag tacka nej, vi ska till farmor på mat och sen vill jag gärna träna box då eftersom det var inställt förra veckan. Blir nog sista chansen innan jul.

Kraam

2009-12-12 @ 18:06:48
URL: http://terla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0