Julkort igen

Fortsättningen på resten då


Köp eller gör ett kort

Köp "genomskinlig dubbelhäftande gummipapper?"

Sätt den på ena sidan av kortet

Dra bort skyddspapperet

vik över ena sidan

Sätt på tomtarna eller vad du nu vill ha på


Häll över en massa småpärlor ( finns massa olika färger, men jag har genomskinliga )

Häll bort pärlorna - nu är den klar! (jag satte på lite småklistermärken samtidigt som tomtarna, innan pärlorna)

och nu kanske ni förstår hur jag gjorde pärlor på tomtarna eftersom jag använde mig av samma metod

Kommentarer
Postat av: Johanna

I mitt sådant där scrapbookingset jag talade om fanns sådana där självhäftande papper och jag fattade ingenting av hur jag skulle använda dem. Nu vet jag tack vare Pyssel-Jennie! Du är så duktig av dig Jennie måste jag säga :)

2009-12-20 @ 12:28:07
Postat av: Jennie

haha, bra bra! nu får du visa mig vad du går för ;) och tack! (:

2009-12-20 @ 22:12:17
URL: http://jennieth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0