Fotouppgift

Jo, för två veckor sen fick vi en ny fotouppgift som gick ut på att fota något som man tyckte "representerade" pink floyds låt - wish you were here. Jag bestämde då första lektionen för att försöka få en bild som representerade ett krig och lite sårskadade. Så jag skulle då fota David och Christoffer ute på ett krigsfält, haha, i skogen alltså, och någon av dem skulle vara sårad. Men, problemet blev att till slut hann vi aldrig hann med det och plus att vädret inte var det bästa. Så i fredags insåg jag att jag fick skippa den idén och börja spåna på något nytt. Igårkväll bestämde jag mig för att fota mamma och pappa istället, och resultatet blev nog faktiskt som jag tänkt mig. Så nu har jag suttit här framför datorn hela kvällen och kämpat för att få klart det i tid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0