En vit jul

Full hus och det gillar vi grymt mycket.
Fram till 5 gick klockan sjukt fort och vi hann med mat, kalle anka, presenter.
Därefter var det slappt ett tag, men sen blev det julklappslek, fika, pullkaåk, ostbricka, sömn.
Dagen gick relativt snabbt och faktiskt ganska roande.
Thellmans är som de är och vi kan iaf hålla pratet och diskussinerna uppe, på topp. Ibland måste man tillomed gå ifrån för att få lite lugn och ro.

När man var liten var julafton självklart en höjdpunkt, men för ett tag sen släppte det bara sådär helt plötsligt. Jag tror det skedde med lite bortgångar kring jul och när jag började växa upp. Nu har det börjat komma igång igen och julafton är faktiskt skapliga, jag tror det är de små liven. Jag bryr mig bara om att man ska träffa familjen och att försöka hitta bra julklappar och få julkänslor. Julklappar åt mig, det tänkte jag inte på i år. Det var bara ett plus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0