Äntligen en ledig dag

och den använde jag till att få lite julkänslor.

Jag tittade på polarexpressen, som för mig är så grymt fin... nästan så jag blir tårögd faktiskt. Musiken, handlingen, stämningen, för mig är det i alla fall en julfilm som jag ser varje vinter, trots att det är en barnfilm ^^

Sen tog jag tag i damningen av mitt rum åter igen, eftersom det går en vecka tills det blir skitigt igen här inne.
Nu håller jag på att ta fram julsakerna och lyssnar samtidigt på sountracket till ensam hemma, det ger också julkänslor vill jag lova.

Filmer jag har kvar att se fram till jul:
Grinchen
Ensam hemma 1
Nu är det jul igen 1 & 2


Kommentarer
Postat av: Maria

Haha jag har också massa sån där nallebjörnar som du har på nedersta bilden :p

2009-12-12 @ 16:35:52
URL: http://headoverheals.blogg.se/
Postat av: Jennie

hah, de är fina dem! ;D

2009-12-13 @ 23:25:14
URL: http://jennieth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0