Halmsdag

Shiiiit, vad det tar att gå på stan nu förtiden. Jag blir trött direkt och jag är inte sådär shoppinggalen längre, bara kollar lite smått på saker och har typ inga affärer jag har sug att gå in på. Jag köpte i alla fall 2 plagg på myrorna, en t-shirt på gina tricot, två bälten och äntligen en guldring! ( 800 ) Jag använde pengarna jag fick av mormor när jag fyllde år till guldringen så nu känner jag att de gick till något bra, men vi gjorde så att mamma betalade 500 och så fick hon mina 500 från presentkortet på guldfynd så jag betalade bara 300. Efter lite spekulationer, vet jag inte riktigt vad jag tycker om Halmstad. Det är verkligen fint! men människorna har jag inte riktigt fått ett grepp om. Jag har inte träffat någon jätte trevlig, inga roliga tonåringar ( de kanske finns i skolan ), bara normala lite tråkiga människor. Men jag ger inte upp, jag tror på staden och jag är fortfarande sugen att kanske bo här, vem vet. Folk brukar flytta runt överallt när de blir lite äldre så jag hinner nog bo här med.
Ikväll ska vi äta äggmackor, jordgubbar & glass, naturgodis och se på Narnia.

Igårkväll var det väldigt mysigt. Mammas tre kusiner var här och det var kul att träffa dem och höra dem prata om barnminnen,  jag älskar att höra på sånt. De verkar ha haft så roligt och jag försöker jämföra med min barndom med mina kusiner. Jag önskar att jag hade bättre kontakt med dem nu. Förr var det nog nästan dem de ända man umgicks med men sen när föräldrarna slutade träffas träffades inte vi heller och så kanske man växte ifrån varandra. Men barndomsminnena glömmer jag inte för de är bland de bästa jag vet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0