Påskafton

men vad händer



Igår var vi på mat hos Birgitta i år igen, hoppas det kan bli lite av en tradition! Det var mysigt och vi pratade massor om gamla tider och det är alltid roligt att höra när de äldre berättar om "barndomen".Tyvär hade jag bråttom hem så vi var tvugna att åka hem vid 6. Sen kom Mimmi och vi hjälpte varandra med kvällens klädsel kan man säga. Jag hade större problem än vanligt. Sen kom även Sandra och hjälpte till men sen åkte vi till Linnea på en liten tjejfest. Framåt 11 gick vi ner på stan och vi hamnade på morella. Träffade trevligt folk och dansade ytterst lite. Jag har kommit på att jag är inte en dansare, hänger hellre och snackar! men efter en stund gick vi faktiskt till Palladium som var lite tveksamt i början. Där vistades man mest på dansgolvet.

Jag vaknade vid halv 10 idag och nu håller jag på att göra i ordning mig för jag ska ta mig en promenad med Sandra. Man behöver alltid någon att prata ut med dagen efter, faktiskt.
Senare kommer syskonen med respektive och det blir traditionell påskmat! mums och jag längtar.

Hos Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0