lördagen

Jo igår var faktiskt en fin fin kväll med handbollsgänget! Vi började med att käka tacos på bowlinghallen och sen kom bowlingen igång! Jag började ganska bra men sen gick det utför, jag sög helt enkelt. Men man borde bowla oftare! men det var kul i alla fall och den där en och en halv timma gick undan. Sen gick vi till klubben för att fortsätta leka en massa smålekar. Kvällen bara gick och jag vet inte riktigt vad man gjorde men det var kul! Framåt halv 1 vi som var kvar ner till stan och hamnade på Sahara.
Det var nog kvällen i stora drag.

Idag jobbar jag matte, snart ska vi hämta kina mat och sen ska jag träna drill.
Mitt huvud snurrar men det går nog snart över.

Kommentarer
Postat av: Teresia

Blir det Palladium i påskhelgen kanske? :) Vi kommer hem som du kanske vet. Förmodligen är det mycket folk ute då. Mycket trevligt!

2009-04-05 @ 22:12:58
URL: http://terla.blogg.se/
Postat av: jennie

Ja jag ska försöka gå ut på fredagen eftersom det är 18 års gräns på palladium då hehe, och om vi orkar även på lördagen för det är då det brukar vara mest folk ;) Så lite partaj blir det! Du ska också ut? då får vi väl ta och ses!

2009-04-05 @ 22:44:48
URL: http://jennieth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0