Föreningsdag

Dagen har bestått av föreningsdag och det har faktiskt varit riktigt skojj och händelserik dag. Folk som inte var där borde varit där för det fanns mycket aktiviteter och det var underhållning hela dagent med allt möjligt! Vi hade två föreställningar. Den första sög men den andra gick skapligt åtminstone för min del.

Nu ikväll var jag på förenings-galan istället och det var inte heller så tokigt! eller det skulle ha varit det om jag inte häng med drillflickorna för det var vi som gjorde galan, annars var det inte så mycket drag på dansgolvet, och det var riktigt lite mat man fick! Galan tog slut redan vid halv elva, eller rättare sagt, det var bara vi kvar och det började sättas på buggmusik som vi omöjligt kunde dansa till så vi valde att åka till en annan fest. Där var det väl 22 och uppåt! Så jag kände inte igen någon, men det var helt okej roligt om man dansade loss lite. Jag valde i alla fall att åka hem med Petra eftersom imorgon är sista sovmorgonen och att det kanske skulle ha blivit tråkigare om jag stannat, eller kanske roligare? jag vet inte, jag vill iaf gå och lägga mig tidigt och sooovaaaa.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0