En kväll med Karolina

Igår var nog nästan en heldag med Karolina. Jag åkte dit framåt ett, vi snackade skit, hon gjorde en frisyr & sminkade mig & vi tog kort. Vid 5 var det mat så då åkte jag hem och vi bestämde för att ses på kvällen också så vid halv 8 kom hon hit. Vi pratade lite grann till en början eftersom Karro hade lite blandade känslor men senare tror jag nog det löste sig av lite sms. Jag lärde henne första biten på Amelie låten så den sitter nog i hennes huvud nu ett tag. Sen drog jag fram stativet och kameran så posade vi lite granna. Medans hon övade piano plockade jag i ordning lite på rummet så nu ska jag bara dammsuga.
Jonas fixade mitt internet också, jag hoppas det funkar idag bara så får det bli att redigera bilder! finally.

Snart ska jag börja måla altan, sen kommer Jessica och sen vill jag tillbringa tiden i mitt room.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0