drickadrickakul

Ja då består helgen mest av festande.
Ikväll ska jag på vinkväll hos Sofie där även Pelle, Amanda, Johanna och sofies kompis kommer befinna sig. Vi ska käka mat, massa godis och dricka vin. Trevligt Trevligt Vi hoppas på att komma vidare till ev mimmi och josse eller någon annanstans, men det kan nog bli bra bara hos sofie. Om möjligt går jag gärna in på krogen! men tyvär är jag den enda som har åldern inne.

Imorgon ska vi ha avslutningshäng med handbollen. Vid halv 6 ska vi bowla och därefter åka till klubben och "leka" + dricka. Jag visste inte riktigt om det var värt att ta med något men det slutade med att jag gör det och hoppas på att de andra flickorna också dricker. Om det är något roligt folk ute så kanske man kan hamna på krogen där jag inte varit ännu! Palladium var jag väl på men vill utforska de andra ställena med. Sen nästa helg på fre är det tydligen 18 års gräns på palladium så ska försöka gå dit om jag hittar några! Jag är pepp, jorå. Ännu mer nu när sommaren är nära!

Sandra kommer hem i helgen också! Ska försöka få henne lite pepp på krogen idag eller imorgon, annars får det bli en vanlig promenad!

Nu ska jag åka en sväng i vår cadillac och brumma nere på stan utan tak.




Gick promenad med pelle och Sofie efterskolan som avslutades på macdonalds. Nyttigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0