Börja om från början

Lite grubblar period, bara lite. Men egentligen grubblar jag inte så mycket för jag vet hur det ligger till men jag stör mig och jag tänker. Fast jag bryr mig faktiskt inte så mycket och det är dunderskönt för omväxlings skull. Men när jag tänker för mycket börjar jag tänka på annat deprimerande, som all stress som kommer komma efter lovet eftersom jag inte hinner någonting nu eftersom jag åker till Halmstad och kommer hem på lördag men hela lördagen försvinner pga föreningsdagen och sen har jag bara söndag kvar som jag måste ta vara på. Plus mina vanliga depproblem som aldrig försvinner men som jag inte orkar tänka på längre men som ändå märks så väl ibland, mest när man blir onykter för då är man ganska öppen. Men jag vet inte om folk hajjar läget. Men somsagt, nu för tiden orkar jag inte bry mig längre men sånt går alltid i perioder, men jag har haft en bra period ett bra tag för jag lär mig ta bort alla tankar och bara leva med det. Det är väl så man får göra? Nu lyssnar jag på Yann Tiersen musik också, haha, det gör inte tankarna bättre för musiken är så sorglig men ändå så underbar. Jag ska sitta uppe ett tag till och kanske ångra detta inlägg för folk inte förstår.
Saga fyller 5 år imorgon också. Shit.


Har alla en liten ängel? Min är något speciellt isåfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0