Barnbarn

Saga sov över hos sin farmor torsdag till Lördag. När hon kom in genom ytterdörren slog det mig hur länge sen det var vi träffades. Men ändå inte... Men jag blev bara så glad att se Sagas lilla söta ansikte och leende. Hon hade tjatat om att få komma till farmor i flera veckor och dagar så nu var hon överlycklig att äntligen få komma hit. När hon var här kom jag ihåg känslan från att vara hos min mormor när jag var liten. Jag förstår precis vad Saga känner när hon kommer till det här huset. Det är ett lekhus där det händer saker hela tiden. Man bakar, diskar, badar, tittar på filmer, leker i lekparken ... allt man ska göra!
Saga är i alla fall underbart söt och klok. Dock hade jag inte tid att leka med henne de här dagarna, men hon klarade sig nog bra med bara farmor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0