färgerochsånt

Jag gillar hösten väldigt mycket för då är man lagom nöjd med sommaren och ser fram emot vintern och allt är fint och mysigt. Jag blir konstig och får mycket känslor så jag brukar vara lite lättkär på hösten med, killar watch out, men nu är nog hösten över. Nu är det bara att va i två månader till jul. Inget plugg just nu så jag har börjat med Arvids Scrapbook, skit svårt! jag är ju rädd att Jessica inte ska bli nöjd. Men ja somsagt, nu är det bara en mellanmånad, då man inte gör så mycket och perioden då man stannar hemma under helgerna börjar. Hemma mys med sig själv och filmer ( lite pyssel nudå ). Snart längtar jag mer till jul och jag har börjat smyglyssna på jullåtar och kollat på julfilmer, men nu är det lugnt ett tag. Jag har kommit på vad jag ska ge folket i julklapp. Det ska bli roligt.







Kommentarer
Postat av: Anonym

1 vecka + några dar till advent och julskyltning

3 veckor till föreställning och lucia

4 veckor till lov

5 veckor till julafton

du hinner inte ta det lugnt :D

2008-11-20 @ 20:06:50
Postat av: jennie

Det märks ;>

2008-11-23 @ 21:50:10
URL: http://jennieth

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0