nuärdetjuligen

Igår var det en månad kvar till julafton. Jag satt nog hela dagen med en massa julbilder för att få färdigt något till bdb:s jultävling. Jag ska nog faktiskt framkalla dem och göra julkort av dem också, så blir det lite annorlunda kort i år! två flugor i en smäll (Y) Så nu har jag börjat längta ännu mer, eller jag längtar inte just till jul utan det är nog faktiskt julstöket som är mysigt. Allt som kommer innan; Julstädning, bakning, presentletning, pullka, snö, lucia, konserter, ljus, julmusik och julskyltning är jul. Det är inte bara julafton som räknas, och för min del är det faktiskt årets segaste dag. I år kommer jag heller inte fira med syskonen, utan det blir bara jag, mamma & pappa, mormor, två kusiner & deras föräldrar. Men det kan nog bli mysigt. Istället blir det julafton på juldagen igen med syskonen. Då skulle det ev bli grillat.









http://www.youtube.com/watch?v=8ZyGim4oWsY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0