MönsteråsMatchenFredag.

Japp, så sant som det står, klockan kvart över fem åkte vi till Mönsterås för att spela match. Jag sov lagom bara en liten stund i bilen så jag blev faktiskt rätt pigg efter den långa skoldagen. Ställningen var jämn ungefär hela matchen, men mot slutet sjönk vi och till slut förlorade vi med 4 mål. Tack, jag gjorde mina två första mål den här terminen. Sugit men skönt att få någon puff, hoppas det kommer ändras nu. Jag ångrar att jag inte sköt några andra gånger, men det kanske jag kan ta ifatt imorgon då vi har hemmamatch, dock tycker jag inte om hemma matcher. Då sitter alla och kollar och man gör bara bort sig. Då vill jag helst sitta men ändå inte för det är pinsamt att sitta där på bänken och bara kolla. Gaaah. Vill också bara säga att jag lyckades skjuta en tjej skithårt i häcken idag, det var kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0