Lov: Orskarshamn

Jag åkte hem från Linköping på tisdagen. När jag kom hem blev det att göra mat och sen fort åka till drill och sen handbollsträningen. På onsdagen gick jag upp tidigt för att åka med bussen med Karolina tjugo över nio till Orskarshamn. Vi skulle hälsa på Ann-Jélina som vi sist träffade för ett halvår sen, det är sjukt! tiden går fort, men vi var som vanligt i alla fall. Man glömmer inte varandra. Nu när jag inte har drill på lördagar längre kan jag börja åka till henne och det är inte så svårt heller. Det är bara att kolla tider, åka buss och sen är man där! Så jag ska försöka klara det någon gång.
Vi åkte i alla fall till äventyrsbadet! wiii, jag har nog inte varit i simhallen på fritiden sen Annje bodde här. Så det blev att återuppliva gamla minnen och leka av oss. Sen åkte vi hem till henne och bara slappade lite framför singstar och guitar hero. Precis som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0