Lov: Halloween


Lördag kom kusinerna. Vi åkte ut till gränslöslott på julmässan (första gången) och glodde lite. Det var mysigt och vi köpte en massa karamellgodis. Sjukt gott. Tips: man kan frysa in karamellerna och spara dem, då torkar de inte ut! Så vi kanske åt hälften och resten är nu i frysen. När vi kom hem drog E, V och jag ut på en cykeltur, enda till grusplan! haha, där åkte vi några varv. Jag insåg att alla barn har blivit stora för nu för det aldrig någon som åker där. Jag får väl börja och hålla seden igång då!
Hemma blev det att sminka min lilla kusin som skulle vara utklädd idag med (hon var på halloweendisco på fredagen). Jag umgicks lite båda som tjatade på mig som vanligt. Jag får dela upp mig själv och vara lite med E och lite med V. Så jag hoppas de var lite nöjda över dagen, för jag skulle iväg sen på kvällen. Det var de inte så glada åt, men jag försökte leka med dem till dess. Jag skulle dra efter maten som aldrig blev klar, kina mat btw, as gott! Jag skulle åka till Frida där också mimmi och Sandra väntade. Tillslut kom jag dit och det blev att glo på två skräckfilmer. De var riktigt bra, länge sen man såg någon skräckfilm som sitter i ett tag efter. Sist jag tänkte på dem var igår haha! skulle vilja se dem igen faktiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0