Ellen 18 22/11

Jag skrev förut om att jag hade en match på en fredag och att jag skulle ha en annan på lördagen. På lördagen lyckades jag med två stolpar och ett bra skott nere som målvakten räddade. Det var på hemmaplan och alla var nervösa för matchen, men jag är nöjd med den i alla fall. Jag jobbar mig nog faktiskt uppåt numera, men det går nog ner snart igen. Jag har börjat känna att kondisen har sjunkit rejält! och vid den här årstiden blir det ingen joggning, men när jag har pengar får jag kanske börja med spinning/nåt annat istället.
Hursomhelst, efter matchen åkte jag till Mimmi där det var en liten födelsedagshängkväll för Ellen. Där bjöds det på tacos (favoriten och klassikern) och sen häng i soffan med tårta och massa maffia.













Kommentarer
Postat av: Josefin

Haha där va ju jag o max! vad chockad jag blev!

2009-11-08 @ 23:42:57
Postat av: Jennie

haha shit det här var ett tag sen!

2009-11-08 @ 23:50:42
URL: http://jennieth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0