träning, motion, kost

Jag har ångest varenda dag över att jag måste träna.
Idag skulle jag ha gjort det, men jag skippade det pga det dåliga kalla vädret, känner mig as kass!
Jag har börjat med att träna åtminstone två gånger i veckan, men den här veckan höll det tydligen inte, så den här veckan som kommer innebär att det måste bli tre rundor, helst en imorgon, för jag känner mig så jävla tjock efter helgen. Att jag alltid måste proppa i mig så... åh... mkt saker!

Nu måste jag börja göra hundra situps varje kväll. Det gör väl någon nytta, tar kort tid och är inte så jobbigt, men ändå gör jag det inte! Jag gjorde det iaf idag, får att kompletera ångesten lite grann åtminstone.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vet precis hur det känns. Är precis likadan. Det är ju inte jobbigt att träna egentligen, men ändå gör man det inte för att man är så lat och så sitter man och vräker i sig massa onödigheter så man känner sig som en gris sen. (Eller iaf jag) Och varje söndag kväll innan man somnar tänker man att nästa vecka ska det bli ändring. Då SKA man börja träna igen, men inget händer.
Right?

2008-05-18 @ 23:11:55
Postat av: Rebecka

EXAKT!!! Man tänker att eftersom man inte ätit nåt onyttigt på vardagarna är det okej att äta på helgen och så är man inte sugen, men man känner ett behov av att göra det iaf. Ååå stör mig!!!
Åh, det är bra ju. Önskar att jag också gjorde det O.o

Hahaha vad många det blev nu då xD Jag tänkte bah, shit vad många komentarer jag har fått då, och så var det ju samma xD hehe

2008-05-19 @ 22:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0