Slutet

Lovet har varit dundersoft och kul. Det är så här lov ska tillbringas! mycket umgänge, soft, massa film, inte så mycket skit som jag ätit men lite skit, sena kvällar, långa sovmorgonar, träning, promenader. Hm det var väl det mesta, men skönt! Längtar till nästa, men då ska jag försöka vara mer aktiv och försöka göra lite mer av dagarna, vettigare saker som att plugga lite mer, göra klart saker i rummet, göra mina "plikter" och annat. Allt plugg sparade jag tills idag. Skönt faktiskt, men jag kunde ha plugget så mycket mer och få det ur vägen! nu måste jag fortsätta att grubbla på skiten i några veckor till. I helgen kommer jag inte hinna någonting. Men men, jag måste ta tag i det under veckodagarna då man ändå inte träffar kompisar. Kom igen nu. Det är ju så dunderskönt när allt är gjort, även om man får nytt direkt.

annars idag så kom jag hem vid halv 11 från att ha varit barnvakt åt saga och vaknat vid halv 7 imorse. Men jag satte bara på en film till henne och sen kom hon till mig igen och då satte jag på tv:n och tvingade henne att kolla på barnprogram medans jag låg och halvsov till halv 10. Inte så farligt. Det var bara att försöka koppla bort att hon tjatade på mig ca 10 gånger att vi skulle leka, stackaren, men jag hoppas hon hade lite roligt iaf och att hon kommer vilja ha mig som barnvakt igen. Jag tjänade för första gången lite pengar, men det blir väl ingen stor summa men iaf! pengar sitter fint, dö fint. Och snart fyller jag år :)


image8


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Haha jaa vist var den bra? :D Såg du den själv ? ;P Åå jag med, han är ass bra ju ;D

Fin bild btw :)

2008-02-24 @ 22:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0