problemas


Här sitter jag och tycker lite synd om mig själv, eller det gör jag väl inte ... men jag funderar lite på dagen och en viss person kanske, men ändå inte. Jag har iaf förändrat synen på den saken. Jag ska bara försöka låta det gå och låta det bli som det blir. Vad mer kan man göra liksom? det tjänar ingenting till att grubbla på, för det gör bara saken värre, och det är nog likadant för alla. Orka grubbla! deprimerad blir man så man får försöka bara vara igen och skita i saker och ting. Jag kan inte påverka genom att grubbla och inte heller kommer jag fram till så mycket. Men ibland så får jag mig en tänkeställare, och därför har jag kommit hit, in på denna väg eller vad jag ska säga. Just nu är jag nöjd med läget och hur jag tänker på saken. Snart förändras det väl igen pga alla tankar.


image4




















och ett hej kan göra så grymt mycket!! åh, HEJHEJHEJHEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0