peppt!

Så jäkla skön träning. Pepp som bara den utan någon som hest anledning. Kanske var det lite ilska som kom ut haha, och gjorde så det sa PANG. Bättre än vanligt gick det iaf och energin hade jag i mig! Fler sådana träningar och det kommer bli susen. Det var kanske lite också för att jag har varit så jävla ontyttig den här veckan. Usch jag vill verkligen inte tänka på det. Men jag tror inte det var någon anledning alls. Jag tänker inte på något på träningarna utan bara gör lite. Ibland går det åt pipan och ibland skapligt. Det här var somsagt åt det bättre hållet! det kändes bra och nu är jag PEPP. Snart kommer det gå ner igen men det är ju bra att man lyckas med några träningar iaf. Det håller en uppe, för jag tvivlar mycket på mig själv när det gäller handbollen. Jag verkar inte bli något bättre utan går bara nerför. Hoppas det håller i sig då, och nu vet jag att jag kan om jag vill. Ha rätta inställningen! HÅRDING ska det va.

Det här behövdes

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Haha jaa gör det, det brukar faktiskt hjälpa :) Men alltså, den var inte så läskig, bara det att det är så plötsliga saker och att man (jag) aldrig kan slappna av när jag ser på sånt xD

2008-02-22 @ 22:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0