mina ögon är inga bra ögon.


Idag gick jag upp vid klockan 7. Vid klockan 8 ringde jag till ögonmottagningen och de sa att de skulle ringa mig igen vid tjugo i 9. Där emellan bara satt jag i soffan och slappade, halvsov och sov lite granna, sen ringde de och väckte min ro. Jag fick tid att komma vid klockan tio. Tredje gången gillt! och nu har jag lärt mig hur det går till från när man ringer om problemet och sen kommer till läkaren. Det kan vara nyttigt att veta. När jag kom dit fick jag en ny läkare. När han var klar med att kolla i ögat på mig sa han att han inte hittade NÅGONTING. Det fanns ingenting i ögat och han sa att det var tvunget att försvinna av sig själv. Det har gått 4 veckor nu och det har varit likadant hela tiden, men på vägen hem från kören hände nåt med ögat och det irriterande kändes inte lika mycket. Det gör det inte nu heller, så jag hoppas det har försvunnit eller håller på att försvinna. YES! Men jag får väl ändå fortsätta med droppar i 3 veckor till och skippa smink och linser i ytterligare tre veckor...


image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0