meeeeeeeer <3

Jo, en helt okej bra dag, as bra kan man väl nästan säga. Massa olika känslor har gjort dagen super :D
Kör provet bara kom och nu har man det gjort. Får nog försöka lyckas bättre nästa gång, så som jag känner sjöng jag förjävligt HAHA. Får ge lite extra nästa gång.
Mycket slapp och skön skoldag, när jag tänker efter känns det inte som om vi inte har haft några lektioner, jag kommer bara på matte, och där gjorde jag ett tal.         Fin stund på matten ass! super.



image6
Och imorgon är det KENTan. Tror jag är pepp, bara medmänniskorna är det också, så det  bli as kul!  hoppas konserten blir dö bra, att det är bra stämning! Sen ser man fram emot stan på fredag, yes yes, men lite deppig blir jag att tänka på att jag bara har råd med ett par jeans, och sen är mina pengar slut. Jag kommer få leva fattigt i evigheter och jag har enorm pengabrist nu för tiden


Inköpslista:

Systemkamera
Gitarr
Högtalare
Hörlurar
Kläder (
stort behöv)


Jag måste verkligen ha sommarjobb i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0