Hjärta dag

typ ååååh, ALLA HJÄRTANS DAG!!

Jag förstår inte riktigt meningen, eller det gör jag väl men det är en liten onödig sak men ändå lite kul på samma gång. Det är väl alltid kul att få blommor? eller kanske presenter? man blir glad, men man uppskattar dem mer och blir gladare av sånt när det är en spontan sak och inte bara för det är en speciell dag då man "måste" ge saker till dem man älskar. För det är ju lite så, att nu måste jag visa att jag älskar personen för det är den 14 februari. Det är en precis vanlig dag, och man ska inte behöva ha en dag för att vara annorlunda på. Man är sig själv hela tiden och det ska inte behövas en fjäsk dag. Så min slutsats blir att man ska bry sig om människor hela tiden och tänka som alla hjärtans dag jämt. Jag säger inte att man ska sluta med dagen, för det är ändå en speciell dag och man tänker faktiskt på dem man älskar mer, men det jag menar är att man ska inte behöva ha en speciel dag för sådant.

typ ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0