dröm

haha, nu kom jag på vad jag drömde inatt.

Det var något sån här:
Carola var estetprogrammets sångpedagog. Hon var värsta divan, trodde hon var bäst och hade inte tid över för något annat. Hon var alltså uppbokad hela tiden. Vi tyckte inte om henne, och hon var även kändis i drömmen. Hon var som Carola bara att hon jobbade här med haha. Jag skulle visst också sjunga. Det var något att alla var tvugna att kunna sjunga lite på estet musik, men det tyckte jag bara skulle bli kul. Jag fick som tur var en annan sångpedagog som var bra. Sen tror jag vi hade en föreställning, eller tränade på en föreställning. Jag minns iaf scenen på bryggaren och det var något som hände där.

Mer av drömmen minns jag inte. Jag visste att jag hade drömt något men kom bara inte på det. Men jag har väl halvsovit och drömt hela dagen, så det är många fler drömmar jag inte kommer ihåg. Men jag drömde om Dig igen. Det händer ofta nu förtiden. Det händer ingenting alls i drömmarna utan det är precis som i verkligheten. Lite tragiskt, för även där är det segt och jag förstår ingenting.  Men jag undrar om det kommer sluta snart? Jag vet inte vad jag känner alls. Jag vill lära känna dig.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Haha jaa du. Jag skulle inte våga se den själv, men du kanske inte är lika lätskrämd som jag ? xD Så om du inte är det kan du ju se den själv, annars rekomenderar jag att du ser den tillsammans med någon. Haha

Hahaha vilken rolig dröm xD Kul att ha Carola som songpedagog xD

2008-02-22 @ 12:33:13
URL: http://misscarlson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0