Dödshjälp

Äntligen har jag satt mig ner och tagit tag i skiten. Jag kan inte påstå att jag har gjort så mycket just nu men det är för att jag känner mig ganska nöjd och klar, men det tror jag inte att jag är. Jag har skrivit allt jag har på hjärtat och har inget mer att säga. Sen vet jag inte heller vad hon vill att man mer ska skriva. Hon ska alltid vara så odydlig. Här får man alltid gissa sig fram till hur man ska göra och hoppas på att man gör rätt. Jag ska i alla fall kolla med någon sen IGEN om det är  något som fattas och hur man mer kan göra. Jag kan aldrig klara mig självständigt. Och då kommer vi in på ett annat ämne som jag måste lära mig. Jag måste kunna klara saker själv.
Men jag ska läsa igenom häftet om vad alla saker är för något som texten ska ha med och innehålla. Jag har inte så mycket motargument mot dödshjälp, för jag kommer inte på något. Någon som har förslag? gå emot mig, ja är FÖR DÖDSHJÄLP, om man har en bra lösning på det. Jag har skrivit lösningen i texten, men det är liksom på Jennie nivå. Jag har inte kollat upp något speciellt utan har bara skrivit. Ska man vara riktigt noga, och det kan inte jag vara när det gäller det här temat, så måste man ju kolla alla sjukdomar, religioner, ta reda på riktig fakta och mediciner. Det är väl för hög prestation? Jag tror ingen skulle ha gjort det. Jag är nog nöjd med vad jag har kommti fram till och har fått reda på.

Kommentarer
Postat av: Frida

dilemma - hur gör man med de som har en psykotisk diagnos? ska man vara för/emot där? finns det undantag?

2008-02-24 @ 18:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0