Bridget Jones

image7

Ikväll satte jag på en spontan film för att kolla på med mamma och lite pappa. Vinnaren blev Briget Jones utan att fundera så mycket. Jag märkte att det är såå min humor HAHA. Jag låg där i soffan och skrattade högt, medans mamma och pappa bara satt som stone faces. Tur att man inte har deras humor! Aya, den filmen får bli att titta på med lite roligare häng någon gång, så man kan dela med sig av glädjen!


Senare tänkte jag vara lite mysig och se på melodifestivalen och käka godis med föräldrarna. Umgås med familjen är väl lite mysigt. Det slutade iaf med att båda låg och halvsov i soffan och att jag satt där sj och lyssnade på några få bra låtar. Men men, det var inte så tokigt iaf. Som en vanlig hemma kväll och de behövs ibland.


 HAHA på att carola och han gick till andra chans, Me Like!


Nu får jag se vad jag hittar på resten av kvällen. Kanske faktiskt blir en tidig sovkväll. Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0